پیغام لک برای سید حسین؛ این دروازه رزرو شده است!

پیغام لک برای سید حسین؛ این دروازه رزرو شده است!

پایگاه خبری فوتبالی- به‌نظر می‌رسد سیدحسین حسینی شانس چندانی برای رفتن به مس رفسنجان ندارد و احتمالا باید مقصد دیگری را برای فصل بعدی انتخاب کند.

به گزارش فوتبالی، سیدحسین حسینی پس از شایعات فراوانی که درباره‌اش به گوش می‌رسید، شب گذشته با انتشار یک استوری از هواداران استقلال خداحافظی کرد. سید حسین حسینی که حضوری طولانی‌مدتی در استقلال داشت، پس از فصل بدی که پشت سر گذاشت مجبور به ترک این تیم شد.

در حال حاضر همه منتظر هستند مقصد بعدی حسینی مشخص شود و در‌ همین حین، گمانه‌زنی‌ها از پیوستن احتمالی او به مس رفسنجان حکایت دارد. برخی منابع می‌گفتند حسینی در رادار ساکت الهامی قرار گرفته و این سرمربی قصد دارد او را به رفسنجان بیاورد.

با این وجود تصاویری که از تمرین دیروز مسی‌ها در تهران به ثبت رسیده، نشان می‌دهد که حامد لک و داوود نوشی‌صوفیانی با قدرت مشغول تمرین هستند و بعید است مس را در تابستان ترک کنند. با حضور آنها احتمال اینکه الهامی حسینی را بخواهد، به مراتب کمتر خواهد شد.

البته این اولین باری نیست که حسینی در روزهای نقل و انتقالات تابستانی اعلام خداحافظی می کند. او یکی دو بار دیگر هم چنین کاری کرده اما بعدا با استقلال تمدید کرده است!

۲۵۰۹