حال و هوای خاص در تمرین نساجی/ پیش درآمدی برای ادامه حضور زنان در ورزشگاه

حال و هوای خاص در تمرین نساجی/ پیش درآمدی برای ادامه حضور زنان در ورزشگاه

پایگاه خبری فوتبالی- حضور بانوان در محل برگزاری تمرین تیم فوتبال نساجی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، از مهمترین اتفاقات لیگ بیست و دوم که مورد استقبال اهالی فوتبال هم قرار گرفت، ورود بانوان به ورزشگاه‌ها بود. هر چند این اتفاق صرفا برای دو تیم استقلال و پرسپولیس رقم خورد اما از حق نگذریم که آن دسته از تیم‌های لیگ برتری که از نعمت هوادار برخودارند هم دارای بانوان هوادار خود هستند.

تیم نساجی قائمشهر از جمله تیم‌هایی است که هواداران پرشماری در فوتبال ایران دارد.

برای اطمینان از عشق و علاقه مردم قائمشهر به این تیم کافی است نه فقط روی سکوهای ورزشگاه شهید وطنی را رصد کرد، بلکه به ساختمان‌های اطراف آنجا در هنگام برگزاری یک بازی رسمی هم نگاهی انداخت.

حالا این تیم که قرار است فصل بعد با مهدی رحمتی در آسیا ماجراجویی کند، خیلی زود برای فصل بعد استارت زده و تمرین خود را آغاز کرده است. آغاز تمرینات نساجی با اتفاقی ویژه همراه بود و بانوان هوادار هم توانستند برای اولین بار در محل برگزاری تمرین حاضر شده و تلاش بازیکنان تیم محبوبشان برای درخشش در لیگ بیست و سوم را از نزدیک تماشا کنند. این حضور حال و هوای خاصی به تمرین شاگردان رحمتی بخشید.

به نظر می‌رسد حالا که حضور بانوان در ورزشگاه‌ها مورد استقبال اهالی فوتبال قرار گرفته و امتحانش را هم پس داده، اتفاق روز گذشته تمرین نساجی می‌تواند به پیش درآمدی برای حضور بانوان هوادار در استادیوم‌های شهرستان‌ها تبدیل شود تا برای فصل جدید، چهره خانوادگی فوتبال سراسر لیگ را در بر بگیرد. البته که تحقق چنین موضوعی نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های لازم از سوی مسئولین مربوطه است.

6442