نام بردن از آبراموویچ به جای تاد بولی در پیام خداحافظی دروازه‌بان سابق چلسی!

نام بردن از آبراموویچ به جای تاد بولی در پیام خداحافظی دروازه‌بان سابق چلسی!

پایگاه خبری فوتبالی  - ادوارد مندی در پیام خداحافظی اش به طرفداران چلسی از رومن آبراموویچ تشکر کرد اما مستقیما نامی از تاد بولی نیاورد.

به گزارش فوتبالی، روز چهارشنبه جدایی مندی از چلسی به مقصد الاهلی عربستان تایید شد. او به جدیدترین ستاره جدا شده چلسی در روند فروش گسترده بازیکنان این باشگاه تبدیل شد و پس از انگولو کانته و کالیدو کولیبالی به سومین بازیکن منتقل شده به لیگ عربستان مبدل شد که احتمالا حکیم زیاش نیز به این جمع خواهد پیوست. این ستاره 31 ساله به دلیل عملکرد درخشانش در قهرمانی آخر چلسی در مسابقات لیگ عربستان به عنوان یک قهرمان از استمفورد بریج جدا خواهد شد، مندی در سالن 2020 طی انتقالی 21 میلیون پوندی از تیم رن فرانسه به چلسی پیوسته بود.

این دروازه‌بان سنگالی در پست اینستاگرامی خود نوشت:" تیم چلسی! در حالی که دارم برای فصل جدید از زندگی‌ام آماده می‌شوم، خداحافظی کردن دشوار است. سه سال فوق‌العاده ای را در پیراهن تیم چلسی گذراندم و توانستیم در این مدت به افتخارات بزرگی دست بیابیم از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان، سوپرکاپ یوفا و جام باشگاه‌های جهان. می‌خواهم خالصانه از رومن، مارینا، پیتر، کریستوف و کل اعضای باشگاه که حضور در این باشگاه بزرگ را برایم ممکن کردند تشکر کنم. از مربی‌هایم و کل اعضا برای درس‌ها و رشد با ارزشی که تجربه کردم ممنونم. تشکری ویژه را به خاطر مسیر فراموش نشدنی که باهم گذراندیم از هم تیمی‌هایم دارم. همچنین می‌خواهم قدردانی ام را نسبت به حمایت باورنکردنی هواداران طی دوره حضورم در چلسی با آن‌ها به اشتراک بگذارم. اگرچه زمان شروع دوره‌ای جدید در زندگی‌ام فرا رسیده، از صمیم قلب آرزو می‌کنم که باشگاه با مالکان جدیدش به کسب موفقیت ادامه دهد و افتخارات زیادی را در سال‌های پیش رو به دست بیاورد. "

2102