پوچتینو حکم خروج کاپیتان چلسی را صادر کرد

پوچتینو حکم خروج کاپیتان چلسی را صادر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی چلسی به سزار آزپیلیکوئتا اجازه خروج داد و بدین ترتیب، مدافع اسپانیایی در فصل آینده دیگر لباس چلسی را برتن نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، سزار آزپیلیکوئتا در سال 2012 از مارسی به چلسی پیوست و توانست 2 بار قهرمان لیگ برتر انگلیس، قهرمان چمپیونز لیگ، قهرمان لیگ کاپ، اف ای کاپ و جام باشگاه‌های جهان شود و همچنین دو بار لیگ اروپا را فتح کند. در حقیقت می توان گفت که آزپیلیکوئتا در لباس چلسی توانست به تمامی افتخارات ممکن برسد. همچنین کاپیتان اسپانیایی، 508 بار با پیراهن این باشگاه به میدان رفت.

رسانه‌های ایتالیایی ادعا می کنند که سزار آزپیلیکوئتا مورد توجه سران اینتر قرار گرفته و چند جلسه نیز برگزار کرده و به احتمال فراوان، فصل آینده پیراهن اینتر را برتن خواهد کرد. حالا نشریه سان نیز می گوید که پوچتینو قصد ندارد مانع خروج آزپیلیکوئتا شود و این مدافع 33 ساله می تواند استمفوردبریج را ترک کند. 

آزپیلیکوئتا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان سال 2022، در یک قدمی خروج از چلسی و پیوستن به بارسلونا قرار داشت، اما تصمیم گرفت تا قراردادی دو ساله با چلسی امضا کند. با وجود اینکه یک سال از قرارداد آزپیلیکوئتا باقی مانده، این مدافع اسپانیایی به صورت رایگان چلسی را ترک خواهد کرد.

4416