چرا ستاره انگلیسی، آرسنال را به منچسترسیتی ترجیح داد؟

چرا ستاره انگلیسی، آرسنال را به منچسترسیتی ترجیح داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه‌های لندنی مدعی هستند که جلسه دکلان رایس با میکل آرتتا، باعث شد تا کاپیتان وستهام، آرسنال را به منچسترسیتی ترجیح بدهد. 

به گزارش فوتبالی، توپچی‌ها و هواداران آرسنال چند هفته پراسترس را به خاطر دکلان رایس تجربه کردند. وستهام حدود 100 میلیون پوند به خاطر فروش رایس می خواست، اما دو پیشنهاد اول توپچی‌ها که نزدیک به رقم درخواستی وستهام نبود، توسط مدیران تیم لندنی رد شد تا جایی که توجه منچسترسیتی را جلب کرد و پپ گواردیولا نیز برای خرید رایس اقدام کرد، اما پیشنهاد 80+10 میلیون پوند سیتیزن‌ها نیز رد شد و وستهام حداقل 100 میلیون پوند برای فروش رایس می خواست. 

آرتتا و پپ گواردیولا رقابت نزدیکی برای خرید رایس داشتند که در نهایت منچسترسیتی از خرید او کناره‌گیری کرد تا آرسنال تنها مشتری اصلی رایس باشد. حالا London World مدعی است که آرتتا حتی دکلان رایس را به خانه‌اش دعوت کرد تا با او درباره آینده‌اش صحبت کرد. آن‌ها درباره اینکه رایس چه جایگاهی در سیستم آرتتا دارد، حرف زدند و این هافبک دفاعی 24 ساله قانع شد که آرسنال بهترین مقصد برای اوست. 

وستهام امیدوار بود که جنگ پیشنهادی برای رایس طولانی تر شود تا آن‌ها بیشترین مبلغ را بابت فروش رایس بگیرند، اما منچسترسیتی و حتی منچستریونایتد و بایرن مونیخ زود کنار کشیدند.

4416