هافبکی که بارسلونا از لیست خرید خود خارج کرد

هافبکی که بارسلونا از لیست خرید خود خارج کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این تابستان به طور ویژه ای به دنبال جذب هافبک دفاعی است چرا که پس از خداحافظی سرخیو بوسکتس از جمع آبی و اناری پوشان، این تیم در پست هافبک دفاعی نیاز به حضور بازیکن جدید دارد و صرفا آمدن ایلکای گوندوغان کافی نیست.

به گزارش فوتبالی، یکی از گزینه هایی که بارسلونا برای پست هافبک دفاعی خود در نظر گرفته بود، دنی پارخو بود. این بازیکن در حال حاضر 34 سال دارد و از سال 2020 در ویارئال توپ می زند. به گفته روزنامه موندو دپورتیوو، بارسلونا به طور کامل قید جذب دنی پارخو را زده است و او را از میان گزینه های خود برای پست هافبک دفاعی خارج کرده است.

در حقیقت بارسلونا دنی پارخو را از لیست خرید خود خط زده است و اکنون بازیکنی مثل مارسلو بروزوویچ برای بارسلونا اولویت دارد و باید دید که آبی و اناری ها می توانند او را خریداری کنند یا خیر.

یکی دیگر از گزینه های بارسلونا برای پست هافبک دفاعی هم مارتین زوبیمندی از رئال سوسیداد است که البته جدا کردن او از سوسیداد هم کار راحتی نیست. به تازگی نام اوریول رومئو هم پیرامون بارسلونا مطرح شده است. این هافبک دفاعی در حال حاضر در ژیرونا توپ می زند.

1470