عربستانی‌ها به دنبال خرید مدافع رئال مادرید

عربستانی‌ها به دنبال خرید مدافع رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - فرلاند مندی مدافع چپ فرانسوی رئال مادرید جدیدترین نامی است که مورد توجه باشگاه های عربستانی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، فرلاند مندی در تابستان 2019 با نظر زیدان با 48 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست. این بازیکن در سالهای اخیر همواره در فاز دفاعی منسجم بوده اما پیشرفت چندانی در فاز دفاعی نداشته است. فرلاند در فصل گذشته با مصدومیت های زیادی مواجه بود و رئال مادرید در غیاب او مجبور بود که از دفاع چپ های غیرتخصصی نظیر کاماوینگا استفاده کند. رئال مادرید در این فصل، بازگرداندن فران گارسیا از رایو وایکانو را با پنج میلیون یورو نهایی کرد و به نظر می رسد که محصول آکادمی رئال مادرید قرار است که به دفاع چپ فیکس تیم در فصل آینده تبدیل شود. 

در این شرایط درها به روی جدایی مندی از رئال مادرید در فاصله دو سال به اتمام قراردادش باز است چرا که مدیران رئال به دنبال درآمدزایی هستند. رئال در این فصل درآمدی از فروش بازیکنانش نداشته چرا که هر چهار بازیکن به صورت رایگان جدا شده اند. حالا پاکوخو خبرنگار اسپانیایی در رادیو کادناسر گزارش داده است که برخی باشگاه های عربستانی و فرانسوی با مندی تماس گرفته اند و در نظر دارند که دفاع چپ رئال مادرید را به ترکیبشان اضافه کنند.

4125