چلسی، جواهر مورد نظر بارسلونا را ربود

چلسی، جواهر مورد نظر بارسلونا را ربود

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی برای خرید آنجلو گابریل، مهاجم 19 ساله باشگاه سانتوس با مبلغ 15 میلیون یورو به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که چلسی برای خرید این جواهر به توافق رسیده است. آبی ها برای این این بازیکن 15 میلیون یورو می پردازند و او را به تیمی دیگر قرض می دهند تا تجربه اندوزی کند.

چلسی سعی می کند که همچنان در بازار نقل و انتقالات قدرتمند ظاهر شود. آنها در حال حاضر روی خروج بازیکنان مازاد کار می کنند تا جا را برای چهره های جدید باز کنند. حکیم زیاش، کالیدو کولیبالی و ادوارد مندی راهی عربستان شده اند، کای هاورتز به آرسنال ملحق شد و روبن لوفتوس چیک به میلان نزدیک است. از سویی میسون مونت شانس زیادی برای ملحق شدن به منچستریونایتد دارد. 

چلسی البته تا کنون خرید نیکولاس جکسون مهاجم ویارئال را قطعی کرده است و شرایط خرید موزس کایسدو را هم زیر نظر دارد.  تاد بولی مالک چلسی نشان داده که به خرید بازیکنان آینده دار علاقه زیادی دارد. آنجلو گابریل مورد توجه بارسلونا قرار داشت اما در نهایت این چلسی بود که گوی رقابت را برای خرید این بازیکن ربود. مشکلات مالی بارسلونا باعث می شود که آنها توان رقابت با سایر باشگاه های بزرگ اروپا را در بازار نقل و انتقالات نداشته باشند.

4125