دو گزینه اینتر برای جانشینی اونانا درون دروازه

دو گزینه اینتر برای جانشینی اونانا درون دروازه

پایگاه خبری فوتبالی - آندره اونانا دروازه بان کامرونی در مسیر ترک اینتر قرار دارد و نراتزوری ها تلاش ها را برای جایگزینی او آغاز کرده اند.

به گزارش فوتبالی، توتواسپورت گزارش داده است که اینتری ها شرایط خرید آناتولی تروبین دروازه بان شاختار دونتسک و تیم ملی اوکراین را دنبال می کنند که در حال حاضر در یوروی زیر 21 سال حضور دارد. اینتری ها حاضر شده اند که برای خرید او شش میلیون یورو بپردازند. نراتزوری ها تصور می کنند که با حضور هندانوویچ، صاحب یک دروازه بان باتجربه هستند که می تواند به خوبی تجربیاتش را به دروازه بان های جوان منتقل کند و به همین علت تصور می کنند که تروبین می تواند سرمایه گذاری هوشمندانه ای برای آنها باشد. 

اینتری ها از سویی شرایط جذب اونای سیمون دروازه بان اتلتیک بیلبائو را هم دنبال می کنند که نقشی کلیدی در قهرمانی اسپانیا در لیگ ملتهای اروپا ایفا کرد. دروازه بان 26 ساله دو سال دیگر با باسکی ها قرارداد دارد. خود این بازیکن همیشه گفته است که خود را به بیلبائو مدیون می داند و تمایلی به ترک این تیم ندارد. سیمون در حال حاضر دروازه بان فیکس تیم ملی اسپانیا است که شایعاتی در مورد تمایل منچسترسیتی به خرید او نیز مطرح شده بود.

4125