الاهلی به دنبال استخدام سرمربی سابق بایرن مونیخ

الاهلی به دنبال استخدام سرمربی سابق بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - عربستان به تلاش برای استخدام بهترین بازیکنان و مربیان فوتبال دنیا ادامه می دهد و به همین خاطر آنها در تلاش هستند تا یولیان ناگلسمن سرمربی سابق بایرن مونیخ را به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، رودی گایتی خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که الاهلی عربستان در تلاش است تا مربی ایده آلی را برای فصل اینده به خدمت بگیرد و جدیدترین گزینه آنها یولیان ناگلسمن است. 

ناگلسمن در میانه فصل گذشته به شکل عجیبی به علت اختلاف با مدیران بایرن مونیخ برکنار شد. یولیان در این مدت با باشگاه های مختلفی نظیر تاتنهام، چلسی و پی اس جی مذاکره کرد اما با هیچ کدام به توافق نرسید. او در یک قدمی حضور روی نیمکت پی اس جی قرار داشت که در نهایت انتقالش به سرانجام نرسید. 

هدایت الاهلی پیش از این به عهده پیتسو موسیمان مربی اهل آفریقای جنوبی بود که پس از جدایی از تیم عربستانی راهی الوحده امارات شده است. این مربی تجربه هدایت الاهلی مصر، تیم ملی آفریقای جنوبی و باشگاه ماملودی ساندانز در لیگ آفریقای جنوبی داشته است. 

مشخص نیست که مبلغ پیشنهادی عربستانی ها به ناگلسن چقدر است و آیا این مربی آلمانی اغوا خواهد شد یا این که همچنان تمرکزش را روی ادامه حضور در فوتبال اروپا خواهد گذاشت.

4125