هافبک ژیرونا، آلترناتیو بارسلونا برای بروزوویچ

هافبک ژیرونا، آلترناتیو بارسلونا برای بروزوویچ

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به تلاش ها برای تقویت خط هافبکش ادامه می دهد. مارسلو بروزوویچ هافبک کروات همچنان یکی از گزینه های آنهاست آن هم در حالی که خرید مارتین زوبیمندی و جاشوا کیمیش متوقف شد اما ماموریت آسانی پیش رویشان نیست و در ابتدا باید برخی مازادها را بفروشند تا جا برای بازیکنان جدید باز شود.

به گزارش فوتبالی، در صورتی که بارسلونا نتواند بروزوویچ را به خدمت بگیرد، به سراغ اوریول رومئو خواهد رفت. این بازیکن 31 ساله تا سال 2025 با ژیرونا قرارداد دارد و رقم فسخ قراردادش ده میلیون یوروست. رومئو در آکادمی بارسا رشد کرده است که تجربه 24 بازی در لیگ انگلیس با پیراهن چلسی بین سالهای 2011 تا 2013 را دارد  که در آن زمان کاتالان ها از فروش او پنج میلیون یورو درآمدزایی کردند.  این بازیکن هشت فصل هم در ساوتهمپتون بازی کرد و در یک سال اخیر در ژیرونا حضور داشته است. 

بارسلونا می داند که خرید رومئو از بروزوویچ کم هزینه تر است و می خواهند مبلغی کمتر از رقم فسخ قرارداد ده میلیون یورویی او بپردازند و حاضرند تا با فروش برخی بازیکنانشان به ژیرونا، قیمت را کم کنند. 

از سویی بارسلونا برای خرید در پست دفاع راست نیز شرایط جذب ایوان فرسندا از رئال وایادولید را دنبال می کند. از طرفی موندودپورتیوو گزارش داده که بارسا قید خرید دنی پارخو بازیکن 34 ساله ویارئال و محصول آکادمی رئال مادرید را زده است.

4125