واکنش هافبک ایتالیایی به شایعات خروجش از آرسنال

واکنش هافبک ایتالیایی به شایعات خروجش از آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - جورجینیو هافبک ایتالیایی آرسنال می گوید واقعا از حضور در این تیم لندنی خوشحال است و قصد جدایی ندارد. 

به گزارش فوتبالی، جورجینیو در ژانویه 2023 با مبلغ 12 میلیون پوند از چلسی به تیم رقیب همشهری، آرسنال پیوست و برخلاف انتظارات، عملکرد قابل توجهی از خودش به نمایش گذاشت و در بازی‌های حساس، در ترکیب اصلی توپچی‌ها قرار گرفت و حتی توانست توماس پارتی را نیمکت نشین کند. با این حال گفته می شد که جورجینیو توجه لاتزیو و سرمربی سابقش، مائوریسیو ساری را به خودش جلب کرده و به احتمال فراوان، دوباره به سری آ باز خواهد گشت، اما ستاره سابق ناپولی تمامی این اخبار را تکذیب کرد.

به نقل از لندن ایونینگ استاندارد، جورجینیو گفت: "صادقانه بگویم، واقعا از نحوه استقبال ارسنالی‌ها سورپرایز شدم. آن‌ها در زمان ورودم به این باشگاه، واقعاً رفتار خوبی با من داشتند و کاری کردند که احساس کنم سال‌هاست در این باشگاه توپ می زنم. این کار باعث شد تا خیلی سریع‌تر هم تیمی‌ و مربیان جدیدم را بشناسم. واقعا، رفتار آن‎‌ها شایسته تقدیر است و من واقعاً خوشحالم. من واقعاً نمی دانم که این اخبار و شایعات راجع به آینده من از کجا نشات می گیرد؟"

"از دست جام واقعاً دردناک بود. هیچ کس در ابتدای فصل فکر نمی کرد که آرسنال بتواند در کورس قهرمانی باشد."

4416