سرمربی سابق بارسلونا، هدایت تیم جدید مسی را برعهده گرفت

سرمربی سابق بارسلونا، هدایت تیم جدید مسی را برعهده گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی که در گذشته سابقه هدایت بارسلونا را نیز داشته است، به عنوان سرمربی جدید اینتر میامی برگزیده شد و جای فیل نویل را گرفت. 

به گزارش فوتبالی، تاتا مارتینو به خوبی مسی را می شناسد و در دو دوره سابقه همکاری با دارنده هفت توپ طلا را داشته است. او در آرژانتین و بارسلونا با مسی کار کرده و حالا قرار است دوباره با قهرمان جام جهانی در لیگ آمریکا کار کند. مارتینو قبلاً سابقه مربیگری در MLS را داشته است. او در سال 2018 سکان هدایت آتلانتا یونایتد را برعهده گرفت و حتی بهترین مربی سال 2018 نیز انتخاب شد. مارتینو در بارسلونا، توانست با مسی قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شود، اما آن‌ها در فتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماندند. 

به نقل از سایت گل، اینتر میامی همراه با فیل نویل در قعر جدول لیگ کنفرانس شرق قرار دارد و به همین خاطر، نویل شغلش را از دست داد. میامی با نویل، فقط 5 بازی از 18 بازی خود را برنده شده بود و در آخرین بازی خود، مقابل فیلادلفیا یونیون با نتیجه چهار بر یک تن به شکست داد. 

مارتینو راجع به شغل جدیدش گفت: "خیلی خوشحالم که به باشگاهی همچون اینتر میامی می پیوندم، می دانم که همراه با هم می توانیم به موفقیت‌های بزرگی برسیم. باشگاه هدف بزرگی دارد و می خواهد جزو تیم‌های بالانشین جدول شود. هدف ما نیز همین است."

4416