ستاره جدید تاتنهام خطاب به گرت بیل: شامپانزه!

ستاره جدید تاتنهام خطاب به گرت بیل: شامپانزه!

پایگاه خبری فوتبالی – جیمز مدیسون که به طور رسمی به تیم تاتنهام پیوست توییت های قدیمی خود که به تاتنهام توهین کرده بود را پاک کرد.

به گزارش فوتبالی، مدیسون مجبور شد تا قبل از تکمیل قرارداد خود با تاتنهام توییت‌های قدیمی خود بر علیه تاتنهام را پاک کند. در دو توییت این بازیکن انگلیسی که در سال‌های 2012 و 2013 منتشر شده بود، مدیسون 16 ساله آن زمان به گرت بیل بازیکن سابق تاتنهام توهین کرده بود و از عدم علاقه خود به این تیم لندنی پرده برداشته بود. 


اولین توییت که در سال 2012 منتشر شده بود اینچنین بوده است:" با تمام وجودم از گرت بیل بدم می‌آید، آرام بگیر میمون. (جک) ویلشر ده برابر از تو بهتر است شامپانزه."


و دومین توییت هم که در مارچ 2013 نوشته شده بود شامل این جملات بود:" امیدوارم لوییز سوارز امروز تاتنهام را نابود کند، از اسپرز خوشم نمی‌آید! به ویژه از آن میمون که همه چیز از او شروع می‌شود."

مدیسون در آن زمان عضو تیم جوانان کاونتری بود اما این توییت ها به همراه تمام توییت‌های قبل سال 2019 دیگر در حساب شخصی او در دسترس نیستند. این ستاره انگلیسی 26 ساله قراردادی به ارزش 170 هزار پوند در هفته با تاتنهام به امضا رسانده است و تیم سقوط کرده لستر سیتی نیز در ازای فروش ستاره خود مبلغ 40 میلیون پوند از تاتنهام دریافت خواهد کرد.

2102