رسمی؛ مهاجم آلمانی چلسی به آرسنال پیوست

رسمی؛ مهاجم آلمانی چلسی به آرسنال پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که از روز های گذشته گفته شده بود که کای هاورتز در آستانه انتقال به آرسنال قرار دارد، اکنون این انتقال رسمی شده است و به این ترتیب کای هاورتز به طور رسمی راهی آرسنال شده است.

به گزارش فوتبالی، چلسی در این تابستان در حال خانه تکانی است و اکنون در ادامه این روند کای هاورتز را به فروش رسانده است و آرسنال او را خریداری کرده است. در حقیقت عدم حضور چلسی در فصل آینده رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موجب شده است تا بسیاری از بازیکنان این تیم، جمع آبی های لندن را ترک کنند.

کای هاورتز با مبلغ 65 میلیون پوند از چلسی راهی آرسنال شده است. این بازیکن قرار است در جمع توپچی های لندنی هم شماره 29 را بر تن کند. در حقیقت این شماره پیراهن، شماره محبوب هاورتز است و اکنون مثل چلسی در آرسنال هم آن را بر تن می کند.

کای هاورتز در چلسی قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد و اکنون در 24 سالگی راهی آرسنال می شود و به نظر می رسد که خرید خوبی برای آرسنال باشد. آرسنال خاطرات خوبی از بازیکنان آلمانی در ترکیب خود دارد و اکنون هاورتز هم به عنوان یک بازیکن آلمانی راهی آرسنال می شود و باید دید که عملکردش به چه شکل خواهد بود.

1471