اسطوره فوتبال ایتالیا سرمربی جدید سمپدوریا شد

اسطوره فوتبال ایتالیا سرمربی جدید سمپدوریا شد

پایگاه خبری فوتبالی - آندره‌آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید سمپدوریا انتخاب شد و حالا قرار است فصل آینده در سری B ایتالیا سرمربیگری کند. 

به گزارش فوتبالی، آندره‌آ پیرلو در اولین تجربه مربیگری خود، سکان هدایت یوونتوس را برعهده گرفت، اما فقط توانست به قهرمانی سوپرکاپ و جام حذفی برسد و دستش از سری آ کوتاه ماند. این عملکرد باعث شد تا سران این باشگاه، حکم اخراج پیرلو را صادر کنند تا این هافبک طراح سابق آتزوری، در اولین تجربه‌اش، شکست بخورد.

 ستاره اسبق یوونتوس در ادامه هدایت تیم کاراگومروک را به عهده گرفت. به نظر می رسد که دوران پیرلو در لیگ ترکیه چنگی به دل نمی زند. در حقیقت تیم کاراگومروک از میان نوزده تیم در رتبه هجدهم قرار گرفت و در سال 2022 از سمتش اخراج شد. 

حالا پیرلو به شدت به دنبال یک شروع تازه بود و آندریا رادریزانی به او چنین فرصتی اعطا کرد. مالک جدید سمپدوریا تصمیم گرفت تا پیرلو را به عنوان سرمربی جدید تیمش انتخاب کند. سمپدوریا که در فصل گذشته از سری آ سقوط کرد، قراردادی دو ساله با پیرلو به امضا رساند و حالا امیدوار است که با اسطوره چهل و چهارساله میلان و یوونتوس بتواند دوباره به سطح اول فوتبال ایتالیا بازگردد. 

4416