هشدار ستاره سابق بوکاجونیورز به اسطوره بارسلونا

هشدار ستاره سابق بوکاجونیورز به اسطوره بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - داریو فلمن مهاجم سابق بوکاجونیورز و والنسیا به آندرس اینیستا اسطوره بارسلونا و ستاره سابق ویسل کوبه هشدار داد که بیشتر راجع به انتقالش به لیگ آرژانتین فکر کند. 

به گزارش فوتبالی، بعد از 5 سال بازی در پیراهن ویسل کوبه، آندرس اینیستا تصمیم گرفت تا از این باشگاه ژاپنی جدا شود. حالا برخی از گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه آرژنتینوس جونیورز به دنبال جذب اسطوره کاتالان‌هاست. حتی اینیستا نیز مذاکراتش را با جونیورز تایید کرد و گفت که با گابریل میلیتو هم تیمی سابقش در بارسلونا که الان مدیرورزشی آرژنتینوس جونیورز است، صحبت کرده است. 

حالا فلمن راجع به انتقال احتمالی اینیستا به باشگاه آرژانتینی گفت: "این ایده از طرف گابریل میلیتو بود که حالا مدیر آرژنتینوس جونیورز است. میلیتو در بارسلونا با اینیستا هم بازی بود و آن‌ها هنوز دوستان صمیمی هستند. او باید به اینیستا گفته باشد که لیگ آرژانتین بسیار رقابتی است، اما فکر نکنم به او بگوید که آرژانتین از نظر اقتصادی در وضعیت بسیار نامناسبی قرار دارد."

"اینیستا باید بداند که آرژانتین مثل ژاپن نیست. فوتبال در آرژانتین همه چیز است. همه با تعصب به این ورزش نگاه می کنند. به هر حال فکر نمی کنم بازی کردن اینیستا در آرژانتین یک گزینه مناسب باشد."

4416