واکنش جدید نیکبخت به درگیری با عکاس مشهدی در تماس با فوتبالی

واکنش جدید نیکبخت به درگیری با عکاس مشهدی در تماس با فوتبالی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم شادکام مشهد درباره انتشار ویدیوی جنجالی توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا نیکبخت واحدی که به تازگی هدایت تیم شادکام مشهد در لیگ دسته سوم را بر عهده گرفته است، اخیرا مقابل ستارگان مردان پاشا البرز به تساوی یک بر یک دست یافت.

 بعد از این بازی بود که ویدیوی جنجالی مربوط به درگیری این مربی با یکی از عکاسان کنار زمین خبرساز شد.

بر اساس آنچه از تصاویر پیداست، همه چیز بلافاصله بعد از سوت پایان بازی آغاز شده است. جایی که هنگام خروج بازیکنان از زمین، نیکبخت به شدت مشغول اعتراض به داور و حتی بازیکنان خودی بود. در همین بین به شکلی ناگهانی برمی گردد و با شخصی که دوربین عکاسی در دست دارد درگیر می‌شود و اینطور به نظر می رسد که یک مشت هم به او می زند.

در پی انتشار این ویدیو، هجمه های زیادی علیه سرمربی تیم شادکام مشهد به راه افتاد. در همین خصوص علیرضا نیکبخت که در یکی دو مصاحبه به آن اتفاق واکنش نشان داده است. البته خود نیکبخت در تماس با فوتبالی در این باره گفت: «وقتی بعد از یک بازی سنگین، یک نفر تحت پوشش عکاس آن هم بدون آی‌دی کارت و با لباس شخصی به وسط زمین می‌آید و دخالت می کند نباید ناراحت شد؟»

نیکبخت به این نکته هم اشاره کرده که الفاظ آن شخص باعث ایجاد درگیری شده است: «اگر دقت کنید آن عکاس اصلا در دید من نیست اما من به یکباره به سمت او برمی گردم چرا که الفاظ زشت او را شنیدم. وقتی برگشتم دیدم یک فرد با لباس شخصی و بدون هیچ آی دی کارتی دارد به من و بازیکنانم اهانت می‌کند.»

مربی شادکام مشهد در پایان گفت: «امیدوارم هر قضاوتی بر مبنای انصاف باشد. در این چند روز همه یکطرفه از این ماجرا گفتند در حالی که واقعیت آن چیز دیگری بود.»

6442