تیم عربستانی به دنبال جذب هافبک بارسلونا

تیم عربستانی به دنبال جذب هافبک بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - در این پنجره نقل و انتقالاتی تیم های عربستانی به دنبال جذب بازیکن از فوتبال اروپا بوده اند و در این مسیر هم موفق به جذب بازیکنانی مثل کریم بنزما، انگولو کانته، روبن نوس و ستاره های دیگری شده اند.

به گزارش فوتبالی، جدید ترین بازیکنی که از فوتبال عربستان پیشنهاد دریافت کرده است، فرانک کسیه است. این هافبک ساحل عاجی به تازگی از باشگاه الاهلی عربستان پیشنهاد دریافت کرده است.

به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، باشگاه الاهلی عربستان یک پیشنهاد سه ساله به فرانک کسیه داده است. البته هنوز رقم دستمزدی که الاهلی به کسیه پیشنهاد داده است مشخص نیست. بارسلونا در نظر دارد که کسیه را حداقل به مبلغ 30 میلیون یورو به فروش برساند و به رقم هایی کمتر از این مقدار قانع نمی شود. در حقیقت بارسا می تواند با فروش کسیه هزینه لازم برای جذب یک هافبک دفاعی دیگر را کسب کند و به همین دلیل در های خروج باشگاه بارسلونا بر روی فرانک کسیه بسته نیست.

البته خود کسیه همچنان دوست دارد در بارسلونا بماند اما اگر ژاوی هرناندز به او بگوید که روی او حساب باز نخواهد کرد، اوضاع برای کسیه تغییر می کند و این بازیکن ممکن است به فکر خروج از باشگاه بارسلونا بیفتد.

1470