مظفری‌زاده: حضور نصیرزاده در انتخاب من تاثیر نداشت!

مظفری‌زاده: حضور نصیرزاده در انتخاب من تاثیر نداشت!

پایگاه خبری فوتبالی– سرپرست جدید تراکتور می‌گوید حضور هوشنگ نصیرزاده و رضا کرمانشاهی در حضور او در تبریز تاثیری نداشته است.

به گزارش فوتبالی، سعید مظفری‌زاده، داور سابق فوتبال ایران است که در فصل آتی به عنوان سرپرست تراکتور فعالیت خواهد کرد. 

پستی غیرمرتبط به داوری که مظفری‌زاده برای اولین بار پس از خداحافظی خود از دنیای قضاوت برعهده گرفته و باید دید چه عملکردی خواهد داشت. در همین راستا در گفت و گویی که با خبرنگار “فوتبالی” داشته‌ به سوالات و ابهامات پیرامون حضور خود در تراکتور و‌ مصاحبه‌ای از وی که باعث ناراحتی برخی هواداران در بدو‌ کارش شده بود، پاسخ داده که در زیر می‌خوانید.

هواداران تراکتور برایم انگیزه شدند

مظفری‌زاده در ابتدای صحبت‌هایش راجع به تصدی اولین منصب غیرداوری چنین توضیح داد: «من از فوتبال جدا نبوده‌ام و‌ به عنوان کارشناس و‌ مدرس داوری فعالیت می‌کردم. رشته تحصیلی من مهندسی عمران است ولی ادامه تحصیلات خود را در مدیریت ورزشی دنبال کردم. به همین جهت تصمیم گرفتم که در زمینه مدیریتی فعالیت کنم. وقتی پیشنهادی از تبریز برایم رسید، به جهت علاقه‌ و ارادتی که از گذشته به مردم خطه آذربایجان داشتم و البته تماشاگران پرشمار و خونگرم تراکتور انگیزه‌ای شدند تا کارم را به عنوان یک مدیر در فوتبال از اینجا شروع کنم.»

حضور نصیرزاده؟ باشگاه به من پیشنهاد داد!

مدیر تیم فوتبال تراکتور حضور هوشنگ نصیرزاده و رضا کرمانشاهی در این باشگاه را بی‌تاثیر در انتصاب خود می‌داند: «ما با این دوستان چون از قبل آشنایی داریم، می‌توانیم در زمینه کاری، همکاری راحت‌تری داشته باشیم ولی حضور من در باشگاه تراکتور به واسطه پیشنهادی بود که که از خود باشگاه داشتم. حتی من از یک باشگاه دیگر هم در زمینه مدیریتی پیشنهاد همکاری داشتم ولی جذابیت تبریز بسیار بیشتر بود چرا که تراکتور یک تیم پرهوادار است و همین موضوع باعث انگیزه می‌شود و‌ بابت این افتخاری که نصیبم شده بسیار خوشحالم.»

برخی حرف‌ها زاییده ذهنی است که حاشیه می‌سازد!

“حضور یک داور در نیمکت یک تیم لیگ برتری باعث حاشیه خواهد شد”، این‌ نظری است که مظفری‌زاده آن را زاییده یک ذهن‌ حاشیه‌ساز می‌خواند: «اعتقادی به این حرف ندارم و شاید این زاییده ذهنی باشد که خودش برای خودش حاشیه‌سازی خواهد کرد! به چنین چیزی اصلا فکر نمی‌کنم و تمام‌ تمرکز من و همکارانم در باشگاه تراکتور به تاکیدی است که آقای زنوزی داشتند که تیمی خوب برای قهرمانی بسته شود. تمام تمرکز ما بر این است که بدون هرگونه حاشیه، جنجال و مسائل متفرقه بر روی وظایف خود تمرکز‌ کنیم تا انشاالله در آخر فصل یک قهرمانی تقدیم هواداران تراکتور کنیم.»

به زبان انگلیسی و مقررات تسلط دارم

داور سابق فوتبال ایران که اصلی‌ترین دلیل انتخاب وی به سرپرستی تراکتور تسلط به زبان انگلیسی و مقررات AFC عنوان شده در این رابطه اظهار داشت: «من در این زمینه شکر خدا مشکلی ندارم و تجربه حضور در مسابقات بین‌المللی و آسیایی را در زمان داوری داشته‌ام. از لحاظ زبان هم مشکلی ندارم و از آنجایی که تعداد خارجی زیادی در تیم داریم می‌توانم ارتباط بهتری با آن‌ها برقرار کنم. دوست داریم فضای دوستانه‌ای در تیم حاکم کنیم که با کمک بزرگان تیم انشاالله به این هدف برسیم. در کنار حمایت هواداران تمامی شرایط برای شروع پرقدرت و رسیدن به موفقیت فراهم می‌باشد.»

از مصاحبه من سوبرداشت شده است

سرپرست تراکتور در پایان راجع به مصاحبه اخیر خود که باعث ایجاد حاشیه و ناراحتی هواداران از وی در شروع کارش شده هم چنین توضیح داد: «اشاره کردم که انگیزه اصلی حضور من در تراکتور هواداران این تیم بودند و من پیشنهاد دیگری هم داشتم که رد کردم. حضور مشوق در ورزش بالاترین انگیزه است و دلیل انتخاب من هم همین بود. در مصاحبه قبلی خود گفتم که همه هواداران ما هوشیار هستند تا حاشیه‌ای ایجاد نشود و شاید سو برداشتی صورت گرفته است. ارادت کاملی به تک تک هوادارانمان با هر طرز تفکری دارم و به همه آن‌ها احترام می‌گذارم و قطعا در کنار یکدیگر موفق خواهیم بود و اگر یکدل و یکپارچه نباشیم موفقیت حاصل نخواهد شد.»

1997