بازیکنان منچسترسیتی به دنبال برگزاری مهمانی در کشتی گرانقیمت شیخ منصور

بازیکنان منچسترسیتی به دنبال برگزاری مهمانی در کشتی گرانقیمت شیخ منصور

پایگاه خبری فوتبالی - شیخ منصور مالک منچسترسیتی صاحب گران ترین کشتی تفریحی دنیاست و بازیکنان منچسترسیتی خیلی دوست دارند که بتوانند در آن جا مهمانی برگزار کنند!

به گزارش فوتبالی، شیخ منصور در ماه ژولای برای خرید این کشتی تفریحی 500 میلیون پوند پرداخته است. این کشتی تفریحی 160 متر طول دارد که هزینه هر بار سوخت رسانی به آن 500 هزار پوند است.  شیخ منصور صاحب چهارمین کشتی تفریحی بزرگ دنیا است که 40 کابین و اتاق استراحت دارد و می تواند میزبان 48 مهمان باشد و استخر برای شنا، باشگاه شبانه و دو محل فرود هلیکوپتر، بخش هایی از آن هستند.  البته سونا، سالن بدنسازی، جکوزی، وایفای، سیستم تهویه هوا و آسانسور بخش های دیگری از امکانات این کشتی تفریحی به شمار می رود. شیخ منصور برای ادای احترام به باشگاه منچسترسیتی، نام "آبی" را برای این کشتی تفریحی انتخاب کرده است. این کشتی تفریحی با 80 خدمه فعالیت می کند. 

دیلی استار گزارش داده است که بسیاری از ستارگان منچسترسیتی نظیر جک گریلیش، کوین دی بروینه و ارلینگ هالند امیدوار هستند که پس از فصل درخشان و کسب سه گانه، برای برگزاری مهمانی به قایق شیخ منصور دعوت شوند.  

منچسترسیتی باید در ماه دسامبر برای حضور در جام جهانی باشگاه ها به عربستان سفر کند که شاید آن زمان بهترین فرصت برای برگزاری این مهمانی بزرگ باشد چرا که ابوظبی فاصله چندانی با عربستان ندارد. 

4125