ستاره لیگ فرانسه در آستانه پیوستن به تیم رونالدو

ستاره لیگ فرانسه در آستانه پیوستن به تیم رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - سکو فوفانا ستاره فرانسوی الاصل برای انتقال به باشگاه النصر عربستان به توافقات اولیه دست پیدا کرده است و قرار است که به یکی از هم تیمی های جدید کریستیانو رونالدو تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، فوفانا با النصر به توافق رسیده است، مسئله ای که باشگاه او یعنی لانس را به شوک فرو برده است چرا که در استانه جذب کاپیتان خود قرار دارند.  در حقیقت در سالهای اخیر شایعات زیادی در مورد جدایی سکو فوفانا از پی اس جی وجود داشت و حالا حضورش در لیگ عربستان برای بسیاری از بازیکنان این تیم شگفت انگیز است.

فوفانا در شهر پاریس متولد شده اما تصمیم گرفت که برای تیم ملی ساحل عاج بازی کند. این بازیکن به نظر می رسد که با باشگاه النصر به توافقات اولیه  دست پیدا کرده است و حالا باشگاه عربستانی باید با لانس به توافق برسد. باشگاه فرانسوی برای فروش این هافبک 28 ساله مبلغ 40 میلیون یورو طلب کرده است چرا که فوفانا چهار سال دیگر با آنها قرارداد دارد و نمی خواهند به سادگی از دستش بدهند.  النصر مذاکراتی جدی برای خرید مارسلو بروزوویچ داشته است و به نظر می رسد که کریستیانو در فصل اینده قرار است که خط هافبک قدرتمندتری را نسبت به ماه های اخیر پشت سر خود داشته باشد.

4125