جزییات اولین پیشنهاد بایرن مونیخ برای هری کین

جزییات اولین پیشنهاد بایرن مونیخ برای هری کین

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ به دنبال تقویت ترکیبش در فاز هجومی است که هری کین مهاجم انگلیسی تاتنهام گزینه اصلی آنهاست.

به گزارش فوتبالی، کین فقط یک سال دیگر با تاتنهام قرارداد دارد و تیم انگلیسی اگر او را در این تابستان نفروشد، سال آینده رایگان از دستش می دهد. نشریه اتلتیک گزارش داده است که بایرن مونیخ به تلاش های خود برای خرید هری کین سرعت بخشیده و اولین پیشنهاد رسمی خود به مبلغ 70 میلیون یورو به علاوه پاداش بر اساس عملکرد را به دست تیم انگلیسی رسانده است. البته مبلغ درخواستی تاتنهام برای فروش هری کین بیش از 100 میلیون یوروست و بعید به نظر می رسد که به اولین پیشنهاد بایرن مونیخ پاسخ مثبت بدهند.

هری کین مورد توجه رئال مادرید و شخص کارلو آنچلوتی نیز علاقه داشت اما قیمت بالای او باعث شد تا مدیران باشگاه اسپانیایی از خرید او عقب نشینی کنند. از طرفی دیگر منچستریونایتد نیز به شدت به خرید ستاره انگلیسی علاقمند است. کین در صورت پیوستن به شیاطین سرخ این شانس را دارد تا به بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شود اما مشکل این جاست که تاتنهام ترجیح می دهد که ستاره اش را به تیمی غیرانگلیسی فروشد چرا که آنها دوست ندارند که رقبای مستقیم خود را تقویت کنند.

4125