پنج خروجی بایرن مونیخ از نگاه ماتیوس

پنج خروجی بایرن مونیخ از نگاه ماتیوس

پایگاه خبری فوتبالی - لوتار ماتیوس بازیکن اسبق فوتبال َآلمان پیش بینی کرد که شمار زیادی از بازیکنان بایرن مونیخ در این تابستان جدا خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، ماتیوس در مصاحبه اخیرش گفت :" مطمئن هستم که پنج، شش بازیکن از ترکیب کنونی بایرن مونیخ فصل آینده در تیم نخواهند بود. سومر، نوبل، گراونبرخ، سابیتزر و مانه گزینه های جدایی هستند. مانه خرید جذابی از نظر شهرت بود که متاسفانه موثر نبود. دو بازی خوب ، یک مصدومیت شدید و بعد از آن شخصیتی که به شکل ناخوشایندی روی هم تیمی ها و مربی خود اثر گذاشت. بایرن همچنان خود را تقویت خواهد کرد اما همچنان باید روی جدایی بازیکنان کار کنند تا نفرات جدیدی بیایند. آنها رد خط حمله نیاز به تقویت خود دارند. "

بایرن مونیخ با قهرمانی بوندسلیگا توانست از بحرانی تاریخی و فصلی بدون جام نجات پیدا کند اما به نظر می رسد که این تیم آماده اعمال تغییرات برای فصل آینده است. جذب رایگان گررو از دورتموند اولین گام برای انها بود اما به نظر می رسد که به خصوص در فاز هجومی نیاز به تقویت دارند و پس از فصلی ناامیدکننده و ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا به دنبال این خواهند بود که با چهره ای جدید در فصل 24-2023 ظاهر شوند.

4125