تمدید قرارداد ستاره موردنظر منچستریونایتد با یوونتوس

تمدید قرارداد ستاره موردنظر منچستریونایتد با یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که برای دومین سال پیاپی، منچستریونایتد در جذب آدرین ربیو ناکام خواهد ماند و این ستاره فرانسوی قراردادش را با یوونتوس تمدید خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش فرانسوی برای مدت زیادی تحت نظر شیاطین سرخ قرار داشت و اریک تن هاگ می خواست برای حل مشکلات وسط زمین، آدرین ربیو را به الدترافورد بیاورد. آن‌ها تابستان سال قبل نیز به دنبال جذب ربیو بودند، اما با جواب منفی بیانکونری روبرو شدند و بعد به سراغ کاسمیرو ستاره برزیلی وقت رئال مادرید رفتند که البته توانستند او را با 70 میلیون پوند جذب کنند. 

به نقل از سایت گل و کوریره دلواسپورت، علیرغم پیشنهاد منچستریونایتد، آدرین ربیو با سران یوونتوس به توافق رسید. مادر این بازیکن فرانسوی که مدیربرنامه‌هایش نیز محسوب می شود، مذاکرات مثبتی در سن تروپز داشته است و انتظار می رود که کارهای اداری و کاغذبازی های آن تا روز چهارشنبه تکمیل شود. 

قرارداد ربیو در ماه ژوئن به پایان خواهد رسید و به همین خاطر منچستریونایتد قصد داشت تا او را به صورت رایگان جذب کند، اما دستمزد 7 میلیون یورویی یوونتوس او را قانع کرده که حداقل برای 12 ماه دیگر در تورین بماند. 

ربیو توانست در فصل گذشته 48 بار با پیراهن یووه به میدان برود و آمار 11 گل و 6 پاس گل را به ثبت برساند.

4416