پست اینستاگرامی گوندوغان پس از پیوستن به بارسلونا

پست اینستاگرامی گوندوغان پس از پیوستن به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ایلکای گوندوغان به بارسلونا پیوست و به این ترتیب آبی و اناری پوشان جای خالی سرخیو بوسکتس را با او پر کردند و باید دید که عملکرد این بازیکن آلمانی در بارسا به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، گوندوغان که از سال 2016 در منچسترسیتی حضور داشته است، اکنون دیگر تصمیم گرفت که جمع سیتیزن ها را ترک کند و قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا نرساند و راهی بارسلونا شد.

ایلکای گوندوغان پس از پیوستن به بارسلونا با انتشار یک پست اینستاگرامی نوشت:" خیلی خوشحال هستم که به چنین باشگاه بزرگی پیوسته ام. بی صبرانه برای شروع فصل جدید منتظر هستم. زنده باد بارسا."

این بازیکن تاثیر قابل توجهی در ترکیب تیم پپ گواردیولا داشت و کمک زیادی به منچستر سیتی کرد تا در فصلی که گذشت بتواند فاتح سه گانه شود و برای اولین بار در تاریخش قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود. بارسا امیدوار است که این بازیکن به بارسلونا هم کمک کند تا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی در فصل پیش رو داشته باشد چرا که بارسلونا مدت ها است که نمی تواند عملکرد مطلوبی در چمپیونزلیگ از خودش به نمایش بگذارد و در دو فصل اخیر در دور گروهی رقابت ها حذف شده است.

1470