جت شخصی 180 میلیون پوندی تیم سعودی برای کولیبالی و نوس

جت شخصی 180 میلیون پوندی تیم سعودی برای کولیبالی و نوس

پایگاه خبری فوتبالی – ایگالو مهاجم سابق منچستر یونایتد سبک زندگی که در عربستان سعودی دارد را با به نمایش گذاشتن داخل جت شخصی تیم الهلال با فوتبال دوستان به اشتراک گذاشت.

به گزارش فوتبالی، چندین بازیکن سطح بالا تا به حال توسط تیم های سعودی جذب شده اند که این لیست شامل کریم بنزما، انگولو کانته، کالیدو کولیبالی و روبن نوس می‌شود. ادوارد مندی، حکیم زیاش، کالوم هادسون اودوی، پیرامریک اوبامیانگ و روملو لوکاکو که همگی توسط تیم چلسی طرد شده اند نیز به انتقال به لیگ عربستان لینک شده اند. ایگالو ستاره الهلال که 12 ماه را به صورت قرضی در منچستر یونایتد گذراند، پرده ای از سبک زندگی یک فوتبالیست در عربستان را به نمایش گذاشته و ویدیویی از حضور بازیکنان الهلال در یک هواپیمای شخصی پر زرق و برق پست کرده است. 

باشگاه الهلال نیز تصاویری را از این جت لاکچری نشر داده است. گفته می‌شود که ارزش این جت شخصی به 173 میلیون پوند می‌رسد و توسط شاهزاده الولید بن طلل که یک سرمایه دار عربستانی و هوادار الهلال است، اجاره شده است. از داخل این جت شخصی 400 صندلی حذف شده تا آیتم های لاکچری جدیدی به این هواپیما اضافه شود که شامل یک تخت بزرگ، یک میز ناهارخوری بزرگ، پرچم‌های بزرگ عربستان و چندین صندلی راحتی می‌شوند.

این سبک زندگی شاید عامل تاثیر گذاری در انتخاب آینده بازیکنانی که راهی این لیگ خواهند شد باشد.

2102