دروازبان باتجربه فرانسوی اولین نفر در لیست پاکسازی 10 نفره سرمربی جدید تاتنهام

دروازبان باتجربه فرانسوی اولین نفر در لیست پاکسازی 10 نفره سرمربی جدید تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی – آنگه پوستکوگلو 10 بازیکن تیم تاتنهام را در لیست فروش قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، پوستکوگلو در نظر دارد تا ترکیب تیم تاتنهام را دگرگون کند و بعد ازدست دادن سهمیه مسابقات اروپایی فصل بعد روند بازسازی تیم جدیدش را شروع کند. هوگو لوریس کاپیتان تاتنهام به نظر در اول صف خروجی‌های تاتنهام قرار دارد. مربی استرالیایی جدید تاتنهام که فصل گذشته سلتیک را در راه کسب سه گانه داخلی هدایت کرد، آماده است تا پس از شکست تیمش در کسب سهمیه مسابقات اروپایی فصل آینده پادشاهی خودش را در این تیم به روشی بی رحمانه شروع کند و برای موفقیت دوباره تیم پاکسازی عمیقی را در شمال لندن انجام بدهد. لوریس 36 ساله با توجه به اینکه تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است، قرار است برجسته ترین نام این لیست باشد. دروازبان فرانسوی 11 سال را در باشگاه تاتنهام سپری کرده است اما بدون شک در دوازده ماه گذشته برای بازیابی فرم گذشته اش مشکلات زیادی داشته است و پس از جام جهانی 2022 قطر از بازی‌های ملی خداحافظی کرده است. اگر انتقال این بازیکن محقق شود او تنها بازیکن خروجی تاتنهام نخواهد بود. به نقل از اتلتیک، یک پاکسازی دفاعی نیز جزو برنامه‌های پوستکوگلو به شمار می‌رود و جو رادون و سرجیو رگیلون که در حال حاضر به صورت قرضی از این تیم جدا شده اند به نظر نمی‌رسد که دوباره به باشگاه بازگردند.

داوینسون سانچز و جفت تانگانگا دو بازیکنی هستند که می‌توانند از باشگاه جدا شوند. هری وینکس هافبک این تیم که دوره قرضی ناموفقی را در تیم سمپدوریا گذراند نیز دیگر بازیکنی خواهد بود که به آن‌ها اضافه خواهد شد. لوسلسو و اندومبله که با شکستن رکورد نقل و انتقالات باشگاه به مبلغ 55.4 میلیون پوند در سال 2019 به شمال لندن آمد نیز پس از دوره‌های قرضی‌شان در ویارئال و ناپولی به تاتنهام بازنخواهند گشت. آینده آلفی دیواین جوان که تنها دو بار برای تیم اصلی تاتنهام طی دو فصل گذشته انجام داده است نیز نامشخص است و طبق گزارش‌ها ایوان پریسیچ نیز یکی از قربانیان این روند پاکسازی است. این ستاره کروات در حال حاضر 34 ساله است و در فصل گذشته برای ایجاد تاثیری مشابه با تاثیری که در تیم اینتر داشته است، دچار مشکل شده بود.

نامی که نباید از لیست خروجی‌های احتمالی تاتنهام جا بماند هری کین انگلیسی است. آینده این مهاجم یکی از مورد بحث ترین اخبار نقل وانتقالاتی ماه‌های اخیر بوده است در حالی که منچستر یونایتد و رئال مادرید هر دو به این مهاجم 100 میلیون پوندی لینک شده بودند.

2102َ