هافبک سابق رئال مادرید در لیست خرید بارسلونا

هافبک سابق رئال مادرید در لیست خرید بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا پس از نهایی کردن خرید ایلکای گوندوغان تا سال 2025 ، حالا به دنبال تقویت ترکیبش در پست هافبک هجومی است.

به گزارش فوتبالی، مارسلو بروزوویچ ستاره کروات و 30 ساله اینتر یکی از گزینه های مورد علاقه ژاوی بود اما در نهایت این بازیکن تصمیم گرفته که راهی النصر عربستان شود و بارسا باید به گزینه های دیگری فکر کند.

یکی دیگر از گزینه های بارسلونا، دنی پارخو هافبک 34 ساله ویارئال است که پیش از این هم بحث پیوستنش به کاتالان ها مطرح شده بود. این هافبک باتجربه فقط یک سال دیگر با ویارئال قرارداد دارد و به همین خاطر قیمتش خیلی معقول خواهد بود. جرارد رومرو خبرنگار کاتالان گزارش داده است که بارسلونا به پارخو پیشنهاد قرارداد یک ساله با قابلیت تمدید برای یک فصل را داده هر چند که خود بازیکن ترجیح می دهد که قراردادش دو ساله باشد.

دنی پارخو محصول آکادمی رئال مادرید است که در سه فصل اخیر در ویارئال نقش مهمی داشته است و حالا این باشگاه تمایلی به فروش او ندارد اما کاتالان ها به جذب وی برای تقویت ترکیبشان در میانه زمین فکر می کنند.  بارسا در سالهای اخیر مارکوس آلونسو  را به عنوان یکی از محصولات سابق آکادمی رئال مادرید خریده بود و حالا می خواهند پارخو را به خدمت بگیرند.

4125