دلیل پیشرفت چشمگیر کاپیتان آرسنال از زبان آرتتا

دلیل پیشرفت چشمگیر کاپیتان آرسنال از زبان آرتتا

پایگاه خبری فوتبالی – میکل آرتتا ادعا کرده است که پیشرفت چشمگیر مارتین اودگارد هافبک توپچی‌ها در فصل گذشته نتیجه اخلاق کاری بی رحمانه و قابلیت او برای سازگاری و یادگیری سریع بوده است.

به گزارش فوتبالی، این هافبک نروژی در نبرد تنگاتنگ آرسنال و منچستر سیتی برای کسب جام قهرمانی لیگ جزیره موفق شد تا در 37 بازی لیگ برای توپچی‌ها 15 گل بزند و 8 گل نیز بسازد. افراد کمی از آرسنال انتظار داشتند تا در فصل 23-2022 برای جام قهرمانی مبارزه کند اما پس از مدت کوتاهی به طور واضح می‌شد تغییر ذهنیت قالب بر ورزشگاه امارات را مشاهده کرد واین عملکرد تحت کاپیتانی مارتین اودگارد که بازوبند کاپیتانی را از الکساندر لاکازت تحویل گرفته بود اتفاق افتاد. سطح بازی اودگارد برای آرسنال به طرز قابل توجهی ارتقا پیدا کرد و این سطح بازی برای بخش اعظمی از فصل توسط بوکایو ساکا، گابریل مارتینلی و خیلی‌های دیگر منعکس شد.

آرتتا در مصاحبه اخیرش درباره پیشرفت چشمگیر کاپیتان خود گفت:" فکر می‌کنم که به خاطر شایستگی خود اوست. انتظار او از خودش بی رحمانه بالاست، او همه چیز را به خوبی درک می‌کند و به سرعت یاد می‌گیرد. ما با اعطای مسئولیت به او و ایجاد اعتماد بنفس در او با تبدیل کردن او به کاپیتان تیم به او کمک می‌کنیم. من به او توضیح دادم که: همراه کاپیتان شدن انتظارات بیشتری می‌آیند و قدرت انتقالت نکته کلیدی خواهد بود. فقط خودت باش. مارتین خیلی کم حرف است اما وقتی صحبت می‌کند بقیه به حرف‌هایش گوش می‌دهند. او هرکاری که لازم باشد را انجام می‌دهد، از خودش مراقبت می‌کند، به بقیه اهمیت می‌دهد و باعث پیشرفت آن‌ها می‌شود، تحصیل کرده است، عاشق این بازی است، متعهد است... آمار او واقعا خوب است، به طور مشترک در کنار لمپارد بیشترین گل زده در کل فصل توسط یک هافبک را به ثبت رسانده و با 24 سال سن هنوز هم می‌تواند پیشرفت کند."

2102