عکس؛ تقابلی که در دربی ریاض تکرار می‌شود

عکس؛ تقابلی که در دربی ریاض تکرار می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - در شش ماه اخیر شاهد این بودیم که ستاره های زیادی از فوتبال اروپا راهی رقابت های لیگ حرفه ای عربستان شدند و همین قضیه موجب می شود تا در فصل آینده فوتبال عربستان تقابل ها و نبرد هایی دیدنی را در این لیگ ببینیم.

به گزارش فوتبالی، کالیدو کولیبالی، مدافع وسط سنگالی چلسی در نهایت راهی باشگاه الهلال عربستان شد و به این ترتیب به جمع ستاره هایی پیوست که در فوتبال عربستان توپ می زنند.

کالیدو کولیبالی بین سال های 2014 تا 2022 در تیم ناپولی در فوتبال ایتالیا توپ زده است. کولیبالی در سری آ ایتالیا سابقه رویارویی و تقابل با کریستیانو رونالدو را دارد.

کریستیانو رونالدو بین سال های 2018 تا 2021 در یوونتوس توپ زده است و در آن سال ها در چهارچوب بازی یوونتوس - ناپولی با کالیدو کولیبالی روبرو شده است.

از آن جایی که کریستیانو رونالدو یک مهاجم است و کالیدو کولیبالی یک مدافع است، در سری آ ایتالیا در بازی های یوونتوس - ناپولی این دو بازیکن همیشه روبروی هم قرار می گرفتند.

اکنون هم در شهرآورد شهر ریاض عربستان که بازی میان الهلال و النصر است شاهد رویارویی کریستیانو رونالدو و کالیدو کولیبالی خواهیم بود که در نوع خود می تواند بسیار جذاب باشد.

1471