ادعای قلعه‌نویی؛ علاقه 4 لژیونر به حضور در تورنمنت کافا!

ادعای قلعه‌نویی؛ علاقه 4 لژیونر به حضور در تورنمنت کافا!

پایگاه خبری فوتبالی- امیر قلعه‌نویی ادعای جالبی درباره حضور برخی لژیونرها در تورنمنت کافا مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی در حالی در تورنمنت کافا به قهرمانی رسید که به اعتقاد بسیاری از پیشکسوتان این تورنمنت، اصلا تورنمنت معتبری نبود و سطح ایران، با فاصله، بهتر از همه تیم‌هایی است که در این جام شرکت کردند.

تیم ملی در شرایطی با تمام قوا در کافا شرکت کرد که قبل از این تورنمنت، اخباری غیررسمی درباره عدم تمایل برخی لژیونرها برای حضور در این مسابقات مطرح شده بود منتهی سرمربی تیم ملی در بخشی از گفت و گوی امروزش با خبرگزاری ایرنا روایت کاملا متفاوتی را مطرح کرده است.

قلعه‌نویی در این باره گفته است: "این را برای اولین بار می‌گویم و تا امروز در جایی مطرح نشده است. وقتی می‌گویم ما یک تیم خوب و متحد هستیم برای همین اتفاقات است. قبل از آغاز تورنمنت کافا من به ۴ بازیکن اعلام کردم اگر تمایل داشته باشند می‌توانند استراحت کنند و در این مسابقات به میدان نروند اما مهدی طارمی، احسان حاج‌صفی، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون گفتند به عشق تیم ملی و برای حضور در این مسابقات آماده هستند و نمی‌خواهند استراحت کنند."

قلعه‌نویی در حالی این ادعا را مطرح کرده که صحبتهای طارمی، یک جورهایی با حرفهای امیر قلعه نویی تناقض دارد.

طارمی در حاشیه یکی از تمرین‌های تیم ملی، درباره تورنمنت کافا گفته بود: "باید در مسابقات کافا شرکت می‌کردیم و این شرایطی است که وجود دارد. فکر نمی‌کنم حضور در این تورنمنت کمک خاصی به ما کند، ولی باید شرکت کنیم تا ببینیم چه می‌شود."

7655