خالکوبی کردن نشان تیم تازه صعود کرده به لیگ جزیره توسط یک هوادار به یاد پدر مرحومش

خالکوبی کردن نشان تیم تازه صعود کرده به لیگ جزیره توسط یک هوادار به یاد پدر مرحومش

پایگاه خبری فوتبالی – یک هوادار افراطی لوتون تاون به عهد خود به پدر مرحومش وفا کرد و پس از صعود این تیم به لیگ برتر لوگوی تیم محبوبش را بر روی سر خود خالکوبی کرد.

به گزارش فوتبالی، لوتون تاون پس از پیروزی در ضربات پنالتی فینال پلی آف چمپیونشیپ مقابل کاونتری، برای اولین بار در تاریخش به سطح اول فوتبال انگلیس صعود کرد.

مایک هاید 37 ساله از کودکی هوادار این تیم بوده و با پدرش تری، بازی‌های تیم محبوبشان را تماشا می‌کرده اند. در سال 2002 و هنگام تماشای یکی از بازی‌های این تیم مایک به پدرش گفته که در صورت سعود لوتون به پریمیرلیگ نشان این تیم را بر روی سر خود خالکوبی خواهد کرد و پدرش نیز در پاسخ به این حرف گفته که فکر نمی‌کند این اتفاق تا زمانی که زنده است بیفتد.


مایک در مصاحبه با لوتون تودی گفت:" او(پدرش) ده سال بعد در 49 سالگی و بر اثر سندروم مرگ ناگهانی فوت شد و از آن موقع تا به حال تیم در حال ترقی بوده و حالا هم که اینجاییم.می‌دانستم که قرار است تا وقتی زنده ام به لیگ جزیره برسیم و این خالکوبی است که می‌خواستم به یاد پدرم بزنم. روز بعد از رژه اتوبوس های روباز تیم داشتم در حیاط خلوت خانه ای کار می‌کردم که فهمیدم صاحب خانه خالکوبی انجام می‌دهد." 

مایک در این باره گفت که وقتی فهمید آن شخص می‌تواند خالکوبی اش را انجام دهد، می‌توانسته صدای پدرش را بشنود که او را به زدن خالکوبی تشویق می‌کرده است و بالاخره توانست به عهد خود عمل کند.

2102