عکس؛ استقبال 40 هزار نفری از مسی در روساریو

عکس؛ استقبال 40 هزار نفری از مسی در روساریو

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی اینترمیامی با استقبال 40 هزار هوادار از خودش در ورزشگاه کولوسو دل پارکه مارسلو بیلسا مواجه شد، ورزشگاهی که در دوران کودکی با باشگاه نیولز اولد بویز در آن بازی می کرد.

به گزارش فوتبالی، مسی در شب جشن تولد 36 سالگی خود  برای اولین بار در چهارده سال اخیر به ورزشگاه باشگاه نیولز در روساریو برگشت تا تماشاگر بازی خداحافظی هم تیمی سابقش ماکسی رودریگز باشد.  

مسی 36 ساله اخیرا قراردادی با  دستمزد سالانه بیش از 50 میلیون دلار را با باشگاه اینتر میامی امضا کرده است. لئو در این بازی در نیمه اول هت تریک کرد که در دقیقه سوم بازی یک ضربه کاشته تماشایی به ثبت رساند. 

پیش از بازی البته استقبال بسیار گرمی از مسی صورت گرفت و با آتش بازی و سرود "تولدت مبارک" به فوق ستاره آرژانتینی خوشامد گفته شد.  مسی بعد از آن برای تشکر از هواداران تصمیم گرفت که با گلزنی پاسخ آنها را بدهد. 

مسی پیش از آن که در سن سیزده سالگی به بارسلونا ملحق شود، در آکادمی باشگاه نیولز بازی می کرد. لئو شب گذشته کارش را با یک ضربه آزاد تماشایی شروع کرد و در 42 دقیقه هت تریک کرد.  مسی در پایان بازی گفت:" مدتها بود که در روز تولدم به روساریو نیامده بودم. این بار خانواده و دوستانم در کنارم بودند.  قهرمانی جام جهانی خارق العاده بود و رویای هر بازیکنی است. قطعا وقتی فوتبالم تمام شود، از دستاوردهایم بیشتر لذت خواهم برد."

4125