هواداری که 1200 مایل را طی کرد اما مسی را ندید!

هواداری که 1200 مایل را طی کرد اما مسی را ندید!

پایگاه خبری فوتبالی - یک هوادار مسافت 1200 مایلی (بیش از 1900 کیلومتر) بین فلوریدا و فیلادلفیا را طی کرد چرا که تصور می کرد که شنبه شب قرار است اولین بازی مسی در اینتر میامی را ببیند اما ناکام ماند چرا که لئو در حال حاضر در تعطیلات است و به این زودی ها به تیم جدیدش ملحق نمی شود.

به گزارش فوتبالی، مسی بزرگترین قرارداد تاریخ لیگ آمریکا را با اینتر میامی امضا کرد و قرار است که برای سالهای پایانی فوتبالش راهی لیگ امریکا شود. این بازیکن از بارسلونا و الهلال هم پیشنهاد داشت اما در نهایت لیگ آمریکا را انتخاب کرد.  لئو در این باره گفت :" پس از قهرمانی جام جهانی و ناتوانی در پیوستن به بارسلونا، زمانش بود که به آمریکا بروم تا فوتبال را طور دیگری تجربه کنم و بیشتر از زندگی لذت ببرم."

مسی سالانه بیش از 50 میلیون دلار در اینتر میامی دستمزد خواهد گرفت و  آدیداس نیز سعی کرده است که به افزایش درآمد مسی در باشگاه آمریکایی کمک کند. لئو احتمالا اواخر تیر در بازی اینتر میامی و کروز آزول مکزیک اولین بازی خود را  در تیم جدیدش خواهد داشت.

البته به نظر می رسد که یک هوادار که از زمان دقیق اولین بازی مسی خبر نداشت، مسافت 1200 مایلی را طی کرد تا به ورزشگاه هجده هزار نفره سوبارو پارک برود و مسی را ببیند اما تیرش به سنگ خورد.  در واقع بهتر بود که این هوادار قبل از سفرش، جستجوی دقیق تری در اینترنت داشته باشد و متوجه شود که مسی در حال حاضر در تعطیلات به سر می برد. 

4125