میلان جانشین تونالی را انتخاب کرد

میلان جانشین تونالی را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ساندرو تونالی هافبک ایتالیایی بر خلاف میل خود مجبور است که میلان را به مقصد نیوکاسل ترک کند چرا که روسونری ها با این انتقال 70 میلیون یورویی از بحران نجات پیدا خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، حالا جیانلوکا دی مارتزیو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که میلان جانشین تونالی را انتخاب کرده و به دنبال جذب فلورنتینو لوئیز خواهد بود.  روسونری ها در حال سبک و سنگین کردن نقاط ضعف و قوت این انتقال هستند و می خواهند از پول فروش تونالی استفاده کنند تا این هافبک را به خدمت بگیرند.

مصدومیت بن ناصر هافبک مورد علاقه پیولی در میلان بیش از حد طولانی شده است و به همین خاطر روسونری ها به جذب هافبک ملی پوش پرتغال فکر می کنند. فلورنتینو پس از تجربیات ناکامی در ختافه و موناکو، در این فصل توانسته در بنفیکا عملکرد درخشانی را زیر نظر راجر اشمیت داشته باشد و به همین خاطر بنفیکا برای فروش این هافبک مبلغ 30 میلیون یورو را طلب کرده است که میلان در تلاش است تا این مبلغ را کاهش بدهد.

فلورنتینو لوئیز 23 سال سن دارد که در پست هافبک دفاعی توپ می زند و در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 20 میلیون یورو قیمت دارد. روسونری ها تصور می کنند که او با توجه به ویژگی هایش می تواند جایگزین مناسبی برای تونالی باشد.

4125