پاسخ رضا عنایتی به جدی‌ترین انتقاد از تیم امید ایران

پاسخ رضا عنایتی به جدی‌ترین انتقاد از تیم امید ایران

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم امید ایران درباره ساختار دفاعی مدنظرش توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم امید ایران که بعد از ماه‌ها سرمربی جدید خود را شناخته، در اولین تورنمنت با هدایت رضا عنایتی توانست به نایب قهرمانی مسابقات امیدهای غرب آسیا ۲۰۲۳ دست پیدا کند. این نتیجه در حالی رقم خورد که عملکرد خط دفاع تیم امید چندان جالب نبود و انتقادهای نسبتا زیادی از مدافعان این تیم صورت گرفت.

رضا عنایتی سرمربی تیم امید که با یکی از روزنامه‌های چاپ امروز صحبت کرده، در واکنش به این انتقادها گفته است: بازیکنان باکیفیتی را در ساختار دفاعی تیم داریم. بازیکنانی مانند حزباوی، فلاح، گودرزی و... از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند اما باز هم تاکید می‌کنم به‌خاطر کمبود زمان نتوانستیم کار تاکتیکی آنچنانی انجام بدهیم و این عملکرد به خاطر ناهماهنگی‌ای بود که وجود داشت.

عنایتی در ادامه صحبتهایش، درباره شرایط ویژه سامان فلاح توضیح داده است: او بعد از 5 ماه مصدومیت به میادین بازگشته، این در حالی است که در این مدت به خاطر تصادفی که کرده بود حتی زمزمه‌های خداحافظی او هم شنیده می‌شد. با این حال سامان خیلی باغیرت بازی کرد. شرایط دفاعی تیم ملی را درست می‌کنیم، نگران نباشید.

عنایتی معتقد است ساختار دفاعی تیم امید مشکل خاصی نداشته و باید روی رفع برخی اشتباهات فردی کار کند: "گل‌هایی که در این مسابقات خوردیم به‌خاطر اشتباهات فردی بود، نه روی اشتباهات تیمی و گل‌هایی بود که خودمان به حریف تقدیم کردیم. ما به زمان نیاز داریم تا همه چیز را درست کنیم و مطمئن باشید همه توان خود را می‌گذاریم."

6442