مهم‌ترین افتخارات دوران حرفه‌ای مسی در یک قاب

مهم‌ترین افتخارات دوران حرفه‌ای مسی در یک قاب

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در دوران حرفه ای خود افتخارات زیادی به دست آورده است اما بدون شک برخی از آن ها مهم تر هستند و برای خود مسی هم فتح آن ها حس و حال ویژه ای داشته است.

به گزارش فوتبالی، بدون شک قهرمانی در جام جهانی، مهم ترین خواسته لیونل مسی بود و او در نهایت موفق شد در رقابت های جام جهانی 2022 قطر به همراه تیم ملی آرژانتین به قهرمانی برسد و جام را بالای سر ببرد.

مسی در عرصه باشگاهی هم مهم ترین تورنمنت یعنی لیگ قهرمانان اروپا را چهار بار فتح کرده است و پس از آن اقدام به ترک اروپا می کند.

کوپا آمه ریکا برای مسی یک جام ویژه بود. لیونل مسی تا قبل از این که بتواند قهرمان رقابت های کوپا آمه ریکا 2021 شود، هیچ جام ملی در کارنامه خود نداشت و به این ترتیب با قهرمانی در رقابت های کوپا آمه ریکا برای اولین بار توانست قهرمان یک تورنمنت ملی شود و به این ترتیب یک دستاورد بسیار مهم داشته باشد.

در زمینه فردی هم لیونل مسی توانسته است هفت بار فاتح توپ طلا شود و در این زمینه رکورد دار باشد. شاید بتوان توپ طلا را مهم ترین جایزه فردی در دنیای فوتبال دانست و مسی بیشتر از هر بازیکن دیگری آن را به دست آورده است.

1470