تحریم فینال سوپرجام انگلیس توسط هواداران منچسترسیتی

تحریم فینال سوپرجام انگلیس توسط هواداران منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران منچسترسیتی قصد دارند تا با تحریم فینال کامیونیتی شیلد به ورزشگاه نروند و اعتراض خود را به گوش سران لیگ برتر انگلیس برسانند. 

به گزارش فوتبالی، هواداران سیتی به شدت از تقویم اتحادیه فوتبال انگلیس برای برگزاری فینال کامیونیتی شیلد ناراحت هستند. فینال کامیونیتی شیلد روز 15 مرداد بین دو تیم آرسنال و منچسترسیتی برگزار خواهد شد. نیک کلارک که مسئول کانون هواداران سیتی است، به منچسترایونینگ نیوز گفت: "مثلاً فینال کامیونیتی شیلد است. این چه فینالی است که هواداران شمال انگلیس را مجبور می کند تا در روزهایی که مدارس و دانشگاه‌ها باز هستند، بیش از 400 مایل سفر کنند."

"ما اصلاً از این مسئله خوشحال نیستیم. خیلی خوب است که اتحادیه فوتبال قرار است به حرف‌های ما گوش کند، اما شما بیانیه آن‌ها را دیدید. آن‌ها گفتند که بعد از بررسی دقیق، تاریخ را عوض کرده‌اند. چنین چیزی نمی تواند واقعی باشد! چطور شما این مسئله را بررسی کرده‌اید و دوباره چنین تاریخی برای برگزاری فینال کامیونیتی انتخاب می کنید؟"

"تحریم یک گزینه است. البته این را به کسی دیکته نمی کنیم. به نظر می رسد که هواداران سیتی باید به خاطر هم متحد شوند. این مسئله فقط مربوط به سیتی نیست، بلکه تمام هواداران سراسر کشور را شامل می شود."

4416