دو مدافع جدید در لیست مازاد تن‌هاگ

دو مدافع جدید در لیست مازاد تن‌هاگ

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد اعتقاد دارد که اریک بایی و الکس تیس دو مدافع این تیم باید در همین تابستان فروخته شوند.

به گزارش فوتبالی، تن هاگ برای ورود چهره های جدید مجبور است که برخی بازیکنان مازاد را به فروش برساند و "منچستر ایونینگ نیوز" گزارش داده است که تیس و بایی در لیست مازادها جای گرفته اند. هر دو بازیکن یک سال دیگر قرارداد دارند و شیاطین سرخ برنامه ای برای حفظ آنها ندارند. 

هر دو بازیکن سال گذشته قرضی از یونایتد جدا شدند. تیس راهی سویا شد و با این تیم فاتح لیگ اروپا شد و بایی نیز راهی مارسی شد که این بازیکن در شروع فصل به علت یک حرکت خشن با هفت جلسه محرومیت مواجه شد. بایی در این فصل فقط 23 بازی در مارسی داشت. 

فیل جونیز و اکسل توانزبه در این تابستان از یونایتد جدا شدند و حالا تن هاگ امیدوار است که درهای خروجی را به روی تیس و بایی هم نشان بدهد.  یونایتد امیدوار است که با خلوت شدن ترکیبش جا را برای بازیکنان جدید باز کند. آنها مذاکراتی جدی با میسون مونت از چلسی داشته اند و هری کین از تاتنهام رویای اصلی انها در نقل و انتقالات به شمار می رود. گزینه اصلی شیاطین سرخ درون دروازه هم آندره اونانا دروازه بان کامرونی اینتر است.

4125