طراحی پیراهن ویژه اینترمیامی برای مسی با همکاری مارول

طراحی پیراهن ویژه اینترمیامی برای مسی با همکاری مارول

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی به عنوان بمب تابستانی لیگ آمریکا راهی اینتر میامی شد و حالا این باشگاه امریکایی اعلام کرده است که با همکاری مجموعه کمیک سوپرقهرمانی "مارول" در نظر دارد که پیراهنی ویژه ستاره آرژانتینی را طراحی کند. 

به گزارش فوتبالی، صفحه توییتر اینتر میامی این پیام را در مورد شراکت مارول و آدیداس برای طراحی این پیراهن ویژ] منتشر کرده است :" با شراکت های بزرگ، پیراهن های بزرگ فوتبال تولید می شوند. نگاه ویژه به پیراهن مخصوص با همکاری آدیداس، مارول و اینتر میامی."

مسی پس از پایان فصل در پی اس جی و حضور در بازی دوستانه آرژآنتین و استرالیا تعطیلاتش را آغاز کرده است و به همراه خانواده و دوستانش به زادگاهش روساریو رفته است.  لئو احتمالا اواخر تیرماه به میامی سفر می کند تا رسما کارش را در تیم جدیدش آغاز کند. 

برخی گزارشات حاکی از آن است که اولین بازی مسی در اینتر میامی در روز 31 تیر ماه مقابل کروز آوزیل در "لیگز کاپ" خواهد بود.  ینتر میامی در حال حاضر در قعر جدول کنفرانس شرق قرار گرفته است و از 17 بازی فقط 15 امتیاز گرفته و حال و روز خوبی ندارد. آنها از میان 29 تیم کنفرانس شرق و غرب فقط از دو تیم بهتر عمل کرده اند و در واقع فقط آنجلس گالکسی با 14 و کلورادو رپیدز با 13 امتیاز ضعیف تر از آنها کار کرده اند.

4125