ممانعت لواندوفسکی از حضور همسرش در مسابقات رزمی

ممانعت لواندوفسکی از حضور همسرش در مسابقات رزمی

پایگاه خبری فوتبالی - آنا لواندوفسکا همسر روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بارسلونا با پیشنهادی از جانب سازمان هنرهای رزمی و ترکیبی لهستان مواجه شده بود تا وارد MMA شود و در مسابقات رزمی شرکت کند.

به گزارش فوتبالی، آنا یکی از موفق ترین کاراته کاهای تاریخ لهستان به شمار می رود که در دوران ورزش حرفه ای خود 38 مدال کسب کرد. آنا در این باره گفت:"به روبرت گفتم که اگر همسرش نبودم، احتمالا آماده حضور در چنین مسابقاتی می شدم."

در حقیقت همسر لواندوفسکی گفته است که به صورت جدی به حضور در مسابقات MMA فکر می کرده است چرا که حتی پیشنهادی جدی را هم در این باره دریافت کرده است. وی اظهار داشت :" با اسلامیر پشکو (رییس سازمان مبارزه های رزمی ترکیبی در لهستان) جلسه ای داشتم و با هم قهوه خوردیم و به من گفت که چیز جدیدی را تست کنم. به دو سال آماده سازی و تمرین نیاز بود. به او گفتم که در ابتدا باید با همسرم صحبت کنم."

آنا یک ورزشکار موفق کاراته به شمار می رود که در سال 2009 مدال برنز جام جهانی را کسب کرد. در حال حاضر او از کاراته بازنشسته شده و در شبکه های اجتماعی توصیه هایی مربوط به تغذیه و ورزش را به مخاطبانش ارائه می دهد. 

در نهایت روبرت با این پیشنهاد مخالفت می کند. همسر لواندوفسکی در این باره می گوید:" از جلسه خارج شدم و بعد از یک ساعت، خبرش در رسانه ها پخش شد. همسرم نیز از طریق رسانه ها خبردار شد و به من گفت:"آنا، چه کار می کنی؟ ماجرای این اخبار چیست؟"  بعد از آن به روبرت گفتم که اگر همسرش نبودم، در چنین مسابقاتی شرکت می کردم."

4125