اشک‌های هافبک میلان پس از انتقال اجباری به نیوکاسل

اشک‌های هافبک میلان پس از انتقال اجباری به نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی - ساندرو تونالی با 70 میلیون یورو از میلان به نیوکاسل می پیوندد و به گران ترین فروش تاریخ روسونری ها تبدیل می شود اما به نظر می رسد که از این انتقال، خوشحال نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، تونالی مجبور است که راهی نیوکاسل شود چرا که روسونری ها با توجه به مشکلات مالی خود می خواهند او را به فروش برسانند. "لارپابلیکا" گزارش داده است که تونالی نمی خواسته از میلان برود و وقتی که متوجه شده که گزینه دیگری برایش وجود ندارد، نتوانسته جلوی اشک هایش را بگیرد. 

پائولو مالدینی پیش از ترک سمتش به عنوان مدیر ورزشی میلان گفته بود که تونالی فروشی نیست اما یک هفته بعد، مدیران میلان به این بازیکن اعلام کردند که باید راهی نیوکاسل شود تا به حل مشکلات مالی انها کمک کند.

نیوکاسل با سرمایه گذاری عربستانی ها توانسته به یکی از باشگاه های قدرتمند فوتبال اروپا تبدیل شود و پس از سالها در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت. آنها می خواهند که در بازگشت به لیگ قهرمانان، نمایش خوبی از خود داشته باشند که در این میان تونالی یکی از اولین بمب های تابستانی آنها خواهد بود چرا که خریدهای بزرگ دیگری هم قطعا توسط سرمایه گذاران عربستانی این تیم در راه خواهد بود.

4125