درخواست مربیان پرسپولیس برای افزایش قرارداد

درخواست مربیان پرسپولیس برای افزایش قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی- دستیاران یحیی گل‌محمدی برای ادامه همکاری با پرسپولیس خواهان افزایش رقم قرارداد خود هستند.

به گزارش فوتبالی، سرمربی پرسپولیس که پیش از این خواهان ماندن همه دستیارانش در پرسپولیس شده بود، از باشگاه خواسته در کم‌ترین زمان ممکن زمینه حضور همه آنها در تمرینات پیش‌فصل فراهم شود و در این میان گفته می‌شود بخش بین‌الملل قرمزها با مربیان خارجی مذاکرات را آغاز کرده و به زودی قرارداد آنها تمدید خواهد شد.

نکته قابل توجه در این میان اما خواسته همکاران یحیی در فصل گذشته است که به صورت معمول خواهان افزایش میزان دستمزد خود برای ادامه کار در پرسپولیس هستند.

در این میان غیر از سه مربی خارجی قرمزها که قرارداد آنها به پایان رسیده و باید توافق مالی جدید صورت بگیرد، باید قرارداد کریم باقری هم تمدید شود.

دستیاران خارجی یحیی فصل گذشته با رقمی حدود 180 هزار دلار با قرمزها همکاری کردند و سرمربی پرسپولیس با توجه به اینکه از نحوه همکاری آنها رضایت داشت خواستار ادامه حضور آنها در پرسپولیس شده است.

 خانبان و عسگری که قرارداد آنها فصل گذشته حدود یک میلیارد تومان بود باز هم در کنار یحیی به فعالیت ادامه خواهند داد. در عین حال با توجه به اینکه سیدجلال حسینی مدرک B را خواهد گرفت و می‌تواند روی نیمکت بنشیند نیمکت پرسپولیس در فصل جدید شرایط تازه‌ای را تجربه خواهد کرد.سیدجلال فصل گذشته قراردادی به ارزش دو و نیم میلیارد با پرسپولیس به امضا رسانده بود که حتما قرارداد او نیز دستخوش تغییر و افزایش خواهد شد.

کریم باقری که قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده فصل گذشته  4 میلیارد تومان برای یک فصل قرارداد داشت و با توجه به خواسته یحیی گل‌محمدی قرارداد او هم تمدید خواهد شد.

نکته قابل توجه این است که همه اعضای کادرفنی پرسپولیس قراردادشان با این باشگاه به پایان رسیده و فقط خود یحیی یک فصل دیگر قرارداد دارد. 

7655