مدافع چلسی خرید جدید باشگاه الهلال عربستان

مدافع چلسی خرید جدید باشگاه الهلال عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که باشگاه الهلال عربستان پس از این که در جذب لیونل مسی ناکام ماند، به سراغ دیگر ستاره ها و بازیکنان بزرگ در فوتبال اروپا رفته است و در حال جذب آن ها است.

به گزارش فوتبالی، الهلال عربستان پس از این که روبن نوس را جذب کرد، اکنون کالیدو کولیبالی را نیز جذب کرده است و قرار است که این مدافع فرانسوی که در فصل گذشته در چلسی توپ می زد، در فصل آینده در فوتبال عربستان حضور داشته باشد.

از روز های گذشته زمزمه هایی مبنی بر این که الهلال عربستان به دنبال جذب کولیبالی است، وجود داشت و فابریزیو رومانو هم در این باره اطلاع داد. اکنون انتقال به وقوع پیوسته است و کولیبالی برای انجام تست های پزشکی خود به شهر ریاض، پایتخت کشور عربستان رفته است. کالیدو کولیبالی قرار است قراردادی سه ساله با باشگاه عربستانی به امضا برساند.

کولیبالی بین سال های 2014 تا 2022 در باشگاه ناپولی حضور داشت و پس از آن راهی چلسی شد و اکنون مسیر فوتبال عربستان را در پیش گرفته است. این بازیکن که در پست مدافع مرکزی بازی می کند، 32 سال دارد.

الهلال با این خرید ها به دنبال این است که توانایی رقابت با الاتحاد عربستان و النصر عربستان را داشته باشد چرا که آن ها هم ستاره های بزرگی را از فوتبال اروپا خریداری کرده اند.

1470