کری خوانی ارلینگ هالند با پوشاندن لوگو منچستر یونایتد

کری خوانی ارلینگ هالند با پوشاندن لوگو منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – ارلینگ هالند ستاره منچستر سیتی هنگام عکس گرفتن با یک طرفدار نوجوان یونایتد دستش را روی لوگو باشگاه رقیب گذاشت.

به گزارش فوتبالی، ستاره نروژی برای انجام بازی های ملی در کشورش حضور داشت در بازی اخیرش برای نروژ موفق شد تا دو گل به ثمر برساند. او در نروژ فرد بسیار محبوبی است حتی برای آن‌ها که طرفدار تیم قرمز پوش شهر منچستر هستند. هالند در فصل اول حضورش در ورزشگاه اتحاد توانست فصلی افسانه ای را پشت سر بگذارد.

این مهاجم جوان توانست با رکورد شکنی در لیگ جزیره، سه جام که شامل لیگ قهرمانان بود را کسب کند. هالند وفاداری اش به سیتیزن‌ها را هنگام عکس گرفتن با هوادار نوجوان یونایتد و با پوشاندن لوگوی رقیب قرمز پوش شهر منچستر و لبخندی که به لب داشت، نشان داد. هالند هم‌چنین وقتی که داشت آن‌جا را ترک می‌کرد با خنده و به زمان مادری‌اش به آن هوادار نوجوان گفت که باید یک پیراهن جدید بگیرد. این مهاجم جوان نروژی در فصل گذشته از بازی مقابل یونایتد خاطرات خوبی به یاد دارد و در اولین دربی شهر منچستر خود و در بازی که سیتی در ورزشگاه اتحاد آشوب به پا کرد موفق شد هتریک کرد، هم‌چنین توانست در فینال جام حذفی به پیروزی تیم گواردیولا مقابل یاران تن هاگ کمک کند.

نکته جالب این‌جاست که هالند ممکن بود لباس قرمز رنگ یونایتد را به جای منچستر سیتی به تن کند. سولشر سرمربی سابق یونایتد هنگامی که با هالند در مولده کار می‌کرد به منچستر یونایتد پیشنهاد کرده بود که او را جذب کنند اما درخواست او توسط این باشگاه رد شد تا سال پیش منچستر سیتی او را از چنگ تیم های بسیاری که خواهان این مهاجم با استعداد بودند، دربیاورد.

2102