رسمی؛ قرارداد هافبک اسپانیایی رئال مادرید تمدید شد

رسمی؛ قرارداد هافبک اسپانیایی رئال مادرید تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی - دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید قرارداد خود را با این باشگاه تا سال 2027 تمدید کرد و به این ترتیب این هافبک همچنان در جمع مادریدی ها ماندگار خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، دنی سبایوس از سال 2017 به رئال مادرید پیوسته است. او تا پیش از آن در رئال بتیس توپ می زد و در تابستان 2017 بود که توسط فلورنتینو پرز خریداری شد و به رئال مادرید پیوست. سبایوس بین سال های 2019 تا 2021 به طور قرضی در آرسنال توپ زد و پس از آن دوباره به رئال مادرید برگشت.

دنی سبایوس در حال حاضر در رئال مادرید نقش یک بازیکن ذخیره را دارد و هر گاه که به حضور او نیاز باشد، وارد زمین می شود و به این شکل نیست که یک بازیکن فیکس در ترکیب کارلو آنچلوتی باشد. به نظر می رسد که تمدید قرارداد او هم فعلا باعث نشود که او یک بازیکن فیکس شود چرا که بازیکن هایی مثل کروس، مودریچ، کاماوینگا، شوامنی، بلینگام و والورده هم در ترکیب رئال مادرید حضور دارند.

دنی سبایوس در رئال مادرید یازده جام به دست آورده است. او در تیم ملی اسپانیا هم سیزده بازی انجام داده است. سبایوس در رئال مادرید تاکنون حدود 120 بازی انجام داده است و در حال حاضر 26 سال دارد.

1471