رسمی؛ مدافع چپ دورتموند به بایرن مونیخ پیوست

رسمی؛ مدافع چپ دورتموند به بایرن مونیخ پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل گوئررو، مدافع چپ پرتغالی بروسیا دورتموند به طور رسمی به بایرن مونیخ پیوست تا به این ترتیب باواریایی ها همچنان به سیاست خود که جذب ستاره های بروسیا دورتموند و دیگر تیم های بوندسلیگا است، ادامه داده باشند.

به گزارش فوتبالی، رافائل گوئررو از سال 2016 در بروسیا دورتموند توپ می زد و اکنون پس از هفت سال حضور در جمع زردپوشان، از این تیم جدا شد و راهی بایرن مونیخ شده است. قراردادی که بایرن مونیخ با رافائل گوئررو بسته است، یک قرارداد سه ساله است و به این ترتیب گوئررو قرار است تا سال 2026 در جمع باواریایی ها حضور داشته باشد.

این بازیکن در حال حاضر 29 سال دارد و سابقه قهرمانی در رقابت های یورو 2016 را نیز در کارنامه خود دارد. در حقیقت او به همراه تیم ملی پرتغال در رقابت های یورو 2016 به قهرمانی رسید. 

گوئررو در عملکرد خوب دورتموند در فصلی که گذشت تاثیر قابل توجهی داشت و به نظر می رسد به همین دلیل بایرن مونیخ تصمیم به جذب او گرفته است چرا که بایرن مونیخ همواره به سراغ جذب ستاره های دورتموند می رود. اکنون باید دید که رافائل گوئررو در تیم توماس توخل چه عملکردی خواهد داشت و اوضاع برای او در بایرن مونیخ به چه شکل پیش می رود.

1471