ناراحتی بازیکنان بلژیک از رفتار ستاره رئال مادرید

ناراحتی بازیکنان بلژیک از رفتار ستاره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - یانیک فریرا کاراسکو می گوید که کل بازیکنان تیم ملی بلژیک از رفتار تیبو کورتوا و نظراتش درباره کاپیتانی در شیاطین سرخ، ناراحت و دلخور شده‌اند.

به گزارش فوتبالی، دومنیکو تدسکو سرمربی تیم ملی بلژیک تصمیم گرفت تا در بازی مقابل اتریش، روملو لوکاکو کاپیتان شیاطین سرخ باشند که این مسئله، اصلاً به مذاق تیبو کورتوا خوش نیامد و ستاره رئال مادرید اعلام کرد که از تصمیم تدسکو ناامید شده و قصد ترک اردوی تیم ملی بلژیک را دارد. تدسکو این مسئله را تایید و اعلام کرد که تیبو کورتوا از کاپیتانی لوکاکو ناراحت شده و حس می کند که به او توهین شده است. 

حالا یانیک فریرا کاراسکو درباره این رفتار تیبو کورتوا گفت: "کم و بیش راجع به اتفاقاتی که اخیراً افتاده، چیزهایی شنیده‌ایم. ما یک جلسه با سرمربی برگزار کردیم و این مسئله را برایمان روشن کرد. ما بازیکنان قدیمی‌تر، هنوز فرصت حرف زدن با تیبو را پیدا نکرده‌ایم، اما خیلی از واکنشش ناامید و ناراحت شده‌ایم."

"در آخر، او عضو مهمی از تیم است، یکی از 3 کاپیتان. یک بازوبند خیلی ارزش ندارد، چون شما باید با شخصیت خود نشان دهید که رهبر و کاپیتان واقعی تیم هستید. او تصمیم گرفت تا اردو را ترک کند. نمی دانیم که خجالت زده و شرمسار شده یا خیر، اما می دانیم به خاطر کاپیتانی از تیم ملی کنار رفته."

4416