نیوکاسل در آستانه خرید ستاره 70 میلیونی میلان

نیوکاسل در آستانه خرید ستاره 70 میلیونی میلان

پایگاه خبری فوتبالی - نیوکاسل نزدیک به جذب ساندرو تونالی، ستاره جوان میلان با 70 میلیون یورو است. 

به گزارش فوتبالی، نیوکاسل از زمانی که مالکان عربستانی به روی کار آمدند، روند رو به رشدی داشته و فصل گذشته توانست بعد از 20 سال، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و حالا می خواهند تیمی قوی و مطمئن برای فصل بعد تشکیل بدهند. یکی از اهداف مالکان نیوکاسل در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، ساندرو تونالی هافبک جوان میلان است که تیم‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب او هستند. 

به نقل از The Athletic، نیوکاسل مذاکرات خود را با سران روسونری بر سر جذب تونالی آغاز کرده و گفته می شود که این مذاکرات، در مراحل پایانی خود قرار دارد و هر دو طرف نزدیک به رسیدن به توافق هستند. در اوایل هفته، نیوکاسل پیشنهاد نخست خود را با رقم 50 میلیون یورو به میلان ارسال کرد که تیم ایتالیایی آن را رد کرد، اما همچنان مذاکرات به بن بست نرسیده و حالا دو طرف در آستانه نهایی کردن این انتقال هستند. 

نیوکاسل چند هافبک برای تقویت خط میانی خود در این تابستان زیر نظر گرفته و گفته می شود که آن‌ها در ابتدا به دنبال نیکولو بارلا رفتند، اما رقم درخواستی اینتر خیلی بالا بود و بعد آن به سراغ تونالی رفتند و گفته می شود که این انتقال می تواند با 70 میلیون یورو انجام شود. گزینه بعدی نیوکاسل، جیمز مدیسون ستاره لسترسیتی است.

4416